Blog ini dalam usaha untuk memartabatkan Tulisan Jawi

'Like [✔]' jika anda rasa blog ini berguna dan bermanfaat.
Sebarang perkongsian dan penambahbaikan adalah amat dialu-alukan.

Tuesday 20 January 2015

Mantan Biro Multimedia & Teknologi Penerbitan JPP IPGKSM 2014/2015


Dinner for Ex-Biro Multimedia & Teknologi Penerbitan JPP IPG Kampus Sultan Mizan.. Thanks a lot for our commitment as long we work together.. Alhamdulillah, suka dan duka dapat kita harungi bersama demi mencapai matlamat yang dituju.. 
You all are the best!!!







Petikan daripada kata-kata Mantan Pengerusi Biro Multimedia & Teknologi Penerbitan

Nur Ain Fatihah : Saya selaku ketua biro. Memang kebanyakan ketua untuk biro multek ni lelaki dan mungkin saya satu-satunya perempuan (mungkin). Hakikatnya saya bukanlah ketua yang baik untuk AJK-AJK saya bahkan untuk JPP itu sendiri. Tapi saya banyak belajar dari sini, bersama rakan-rakan yang tak pernah mengeluh dan merungut walau bermacam-macam dugaan. Saya cuba semampu saya untuk buat yang terbaik walaupun orang tak nampak tapi saya ikhlaskan semuanya. Saya kuat sebab ada mereka.

Mohd Rafe'e Samat : Beliau merupakan penolong ketua biro yang selalu bersemangat dalam apa jua tugasan dan selayaknya menjadi ketua biro. Seorang yang tenang dan sabar melayani perangai ketuanya yang agak pemalas. Menjadi motivasi untuk kami semua dan pencetus idea-idea gila. Huhuhu.

Mohamad Hilmi : Dilamar oleh saya sendiri kerana kepercayaan saya yang tinggi terhadap komitmen dan kerja yang cekap sebagai setiausaha. Dan sesungguhnya beliau memang cekap. Baru disuruh, kerja dah siap. Fail biro multek memang cantik, kemas, dan tersusun dengan rapi. Itulah kerja setiausaha multek yang tak pernah merungut apabila disuruh.

Syahrudin Zamri : Dan ini pula AJK(1) biro multek yang memang terkenal dengan kepakaran beliau dalam penghasilan video. Tugas utama beliau adalah menghasilkan video untuk setiap acara. Beliau juga telah menghasilkan video korporat JPP yang hebat dan cantik. Rela tak tidur malam semata-mata nak siapkan video. Memang terbaik.

Husna Hussin : Yang terakhir, AJK(2) biro multek yang dikenali sebagai hantu Adobe Photoshop. Memang hantu. Adobe Photoshop tu makanan dia agaknya. Seorang guru seni yang kreatif dan pereka grafik untuk poster-poster dan banner-banner aktiviti kampus. Kami berdua saja yang menjadi bunga dalam biro multek dan beliau sentiasa memberi kerjasama yang baik tak pernah mengecewakan saya.

Mereka semualah yang menjadi tunjang semangat utama untuk saya berdiri sampai ke tahap ini. Terima kasih yang teramat sangat. Saya bertuah dapat bekerjasama dengan kamu semua. Maaf atas segala kekurangan dan kelemahan diri ini. Sekian.



 
Majlis Pembubaran JPP IPG KSM 2014/2015 disempurnakan oleh 
Ketua Jabatan HEP, Tuan Haji Baharuddin bin Hussin
[18012015]





#thanksforeverythings #proud #teamwork #alhamdulillah #sweetmemory #retired #18012015 #ipgksm


2 comments: